Thursday, October 30, 2008

SNookeeeRRRRR.....

LEPAS ISYAK aku gerak g umah puan AISHAH,ade open house...bnyak jgk aku makn..biar badan kering pun...huhuhuhu...lpas aku settle makan je aku gerak lik umah...
BORING aku dok umah...ade assgment mls nk wat...nk chat cm lg boring....mmmmm...
AKU,JAMAL,ADEE,AKIM...ape lg.... aktiviti yg best jgk la..snooker la...ari ni main 5 frame...aku team ngan adee,jamal team ngan akim...bapak terer adee main..caree dok...huhuhuhu...aku ni dah la baru belajar nak tonjol bola..huhuhu..
AKIM mmg best walaupn mate die ade ckiiit lari...huhuhu...(jagn marah ea akim)hehehe...best la ari ni men...
keputusannye...aku ngan ade menang..hahaha..set first team aku mnang,set 2 dieorg menang palk..set 3 team aku..set 4 diorang..n set last...huhuhuhu
aku la yang wat menangnye...hahahaha..
LEPAS main snooker kteorg lepak minum kat HALAL FOOD..minum2 smbil borak...dekat kol 3.30a.m jgk kteorng lik...sok ade klass..mlasnye aku....huhuhuhu..

1 comment:

Madie said...

berani datang arr kolumpo jumpa juara snooker wangsa maju...